Ja angenämt.

- , jag är ett monster


den här lördagen är supertråkig.
men snart ska jag bada.
med tända ljus och huskurer.
och söt ska jag vara imorgon.

♣ ◊ ♥ - klöver, ruter och hjärter.
men om man är Spader Dam då?


fotbollsoutfittingvallaoutfit
fotbollsoutfit                                                                       tingvallaoutfit

det var påsk, och allt var bra.
jag fick en kyss, och sen skilldes vi åt.
jag fick mina sms, massvis.
jag fick förfrågan att träffas.
sen sumpade jag det.
nu mår jag inte bra.


Så jävla söt.
jag visste att jag visste att jag visste att det var dig som jag visste att du var.


vi är sötast tillsammans.
Sötast Tillsammans.

dream on girl. noone is ever gonna love you.
/mvh. gud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback