Jag är en

 - , nyare människa. Tro mig.

Moulin Rouge


Om vi tar denhär bilden så undrar jag bara om det finns en människa som
ens känner igen mig? (då blir jag ledsen - för jag skäms nämligen över mig själv)

men det var förövrigt så hororna såg ut bakom scen. på scen, en helt annan sak. yeah!



nu är det  valborgsmässoafton 2006 , och det händer ibland att man tom. tänker på
förra årets valborg hemma hos Pontus. det var en upplevelse, jag hade super!


I want you, under my skin.
usch? får man luft då? : S

HEJDÅ, snart PARTY.

du är en avslutad historia.
du är en påbörjad historia.
du är en historia.
du är ett konstverk.

Mycket nyare Jozefine
en mycket nyare jozefine, hej !


vill du dela det där kexchokladet tillsammans med mig ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback