Jag är överallt.

Nu är jag även här. punkt slut.
men det var inte slut...
det tar visst aldrig slut.
se så mycket jag förmedlat.

Här sitter jag och har tråkigt.
Rummet mitt är tomt och fylls av saker som
tillsammans bildar mitt alldeles nygamla ord. Förvirreri.

Jag vet inte vad det här innebär.
men det får jag snart reda på.

Jag är ledsen.
Ledsen över att jag inte haft tid.
Att jag inte brytt mig om.
Inte har gjort någonting åt det,
jag lever fortfarande i rädsla.


jag ler ofta. vilket betyder att jag är trevlig?
jag är inte trevlig. och jag ler bara utanpå.
innuti skrattar jag av förvåning, utav att jag ler.
utav att folk tror jag är trevlig.
jag är ond och kärleksfull. tro på mig.
det är jag som  tycker om dig.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback