små grodorna

- , är lustiga att se

midsommar, midsommar - den bästa midsommarn någonsin.
jag läste mitt horoskop en gång, det stod att jag skulle resa mycket i juni
för att det fick mig till att må bra, och att jag kommer ha tillgång till lycka
på mina resor. först hultsfred som var fuckingfanstastiskt, och nu dethär.
Öland, midsommar 2006. (2006-06-22 / 2006-06-25)


högtalarna var höga, högre än mig.
josefine ler och säger att vi kan spela musik för tre kilometers landsbefolkning.
dvs. att ljudet sträcker sig tre kilometer, ifrån lundagårdscamping.
våra grannar bestod av kiltbärande smålänningar, och själv var vi runt en 35 stycken.
tre partytält hade vi, tre husvagnar och fyra tält. tror jag ? jag har ju inte räknat.


iallafall, ett antal många personer, mycket mat sammanlagt och ofantligt mycket
sprit sammanlagt. alla var vi väldig sociala och även så de 100 personer som kom
och hälsade på oss varje kväll, och det var även tack vare dom som vårt lilla camp
kom med på "mittuppslaget" i kvällsposten lördagen den 24 juni .


nummmer


1, martins husvagn - min sovplats. även josefine, linda, martin, lammer 1&2, kenny, andré, henrik d ...
ja, alla har nog sovit i husvagnen någongång under helgen rättaresagt :)

2, hästtransporten , den spelade spängande musik dygnet runt tills det att klockan
slog ca tjugo över sju morgonen den 25e juni och en man kom med skruvmejsel och
drog av säkringen, jag skämtar inte när  jag numera säger att jag är döv :/
3, tält alá björn, aka. Nalle osv.
4, tält alá david andersson, andré , leffe, stiffe och sebastian olsson.
5, Ivans husvagn - krille , håkan, ivan + flickvän med flera
6, fyra tjejer ifrån blentarps tält, mia osv?
7, Husvagn alá Jolmen, Tobias Hammar osv osv.
henrik mårtensson och ulf var däremot trogna till sin bil, och sov där.
brevid våran husvagn sov också Thomas + flickvän och jessica T.


midsommarafton började med musik klockan åtta. jag gick och duschade, sen några
korv i bröd på det. linda och josefine klädde av sig,medans jozefine klädde på sig.
utav någon anledning har jag frusit då det varit ca: 20-30grader i solen.

hon drog på sig sin svarta bikiniöverdel, ett vitt linne med guldkant vid höften.
sina svarta miss sixty och öpnnade sin öl.öl var nog nationaldrycken igenom tiden
på öland.  tro mig, det var faktiskt gott , för en gångs skull.

sen kom någon och ville sälja epa-emma. gud, vilken stjärna ! karlshamsborna daniel och timmie , sålde mig för 75 kr till småland. däremot hanmnade jag inte i småland  ,  utan i karlsham.
och gud vad vi skrattade. gratulerar för hur ni kunde dra med er hela campingen,
karavan karlsham igenom lundagårdscamping.
ps, robin är väldigt snäll !
och när man talar om våldtäckter, då är vi inne på samma spår typ ...mijauw!
och jag älskar timmies skor.
men nu är du hemma och jag är hemma och that´s it.

sen ringde det till mig, det var josefine som sa att vi skulle äta.
potatis, sill, gräslök och dill. neeeeee, gräddfil. och dammit fyra snapsar på två sekunder.
men gott vare alltså, något så fruktansvärt gott.

När jag äntligen hittade tillbaka dvs, daniel och timmie hade med mig på upptäcksfärd.
sen ringde timmie igen, och de ville helt enkelt vara med mig hela tiden,
och givetvis tvärtom. haha. och sen hamnade jag där.
sen var midsommarafton slut, jag undrar ja vart vi
var egentligen för jag har inget stark minne utav det,
jag var inte full, men allting gick så snabbt
och vi hann med över tusensaker, och träffade
säkerligen 1000 olika själar också.
det enda jag vet är att jag åt, sen träffade jag dem,
och sen vaknade jag i ett tält vid karlshams revir.
iofs visste jag om att jag somnade där också.

men sen blev det midsommar dag, och dagen började på det värsta tänkbara sätt.
aaa det var väl inte det allraförsta som hände, men någonting där i början utav dagen
och pinsamt var det, och sen försvann vi. det var lite jobbigt,
men whatha..... jag är en glömmare av bästa sort!  - och även Årets slav 2006 !

nej, jag behöver egentligen inte skriva allt giddie som varit, eller hur.
ingen orkar läsa ändå, förutom jag. och det är ju positivit.
och ibland känns det som om att någon annan faktiskt kan gilla det som kommer
ur min hjärna.

nej jag slutar här tvärt, trött är jag. hemma i tomelilla var jag klockan 16,
innan dess en skagen baguette och en halvliters coca cola light,
jag sov hela vägen hem, och alla mumspinnar är slut..?

jag ger upp, du är för snygg  !

kom ta min hand, vi ska vandra långt ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback