tvåtusensex års sommar


Jozefine Modigh
Jungfrun 24/8 - 23/9


JUNI : bra tid för resor.
Jobbar du i juni får du mer gjort än
nöpgon förväntat sig av dig och det
kan leda till nya möjligheter.
men helst är du ledig så mycket som
möjligt.det här är en utmärkt månad
för resor oavsett om du ger dig av på egen
hand eller tillsammans med andra.
mest får du ut av en resa till en levande
storstad, det innebär många upplevelser och
också lyckad shopping


JULI : Konflikter blandas med romantik
månaden börjar med kärleksbekymmer.
antingen är det du som är missnöjd och
vill förändra ditt kärleksliv, eller
också är det ren otur.
i varje fall blir det gott om trassel
och konflikter, och alltsammans tar en
hel del tid och energi i anspråk. till slut
löser sig dock dina bekummer och juli slutar
med en vecka eller två av ljuv romantik,
tillsammans med din partner eller någon
sommarflirt.


AUGUSTI : Lugnt men trevligt
sensommaren börjar riktigt fint med
romatiska kvällar, komplimanger och
glada skratt. du är sällskaplig, dina
relationer går före praktiska måsten
och du ger gärna presenter.  men efter den
10:onde Augusti slår du av tempot.
Du har gott om energi så det är inte brist
på ork. Snarare är det så att du vill hinna
med egna hobbies och intressen i lugn och ro
innan sommaren är slut.


Bäst för sommarflirt :  vädur, Skorpion, Vattuman
Bäst för ett seriöst förhållande : oxe, kräfta , fisk
Bäst som "bara vän" : Lejon, Våg
Passa dig för : skytten

BRA DATUM FÖR ....
ROMANTIK : 4/6 , 28/7
SEx : 1/7 , 25/8
NYA KONTAKTER : 9/6 , 2/8
LIVSLÅNG KÄRLEK : 17/6 , 10/8

DATUM MED RISK FÖR...
SVEK : 8/7 , 5/8
SVARTSJUKA : 24/6 , 21/7 , 17/8
UPPBROTT : 15/7 , 9/8

jag måste erkänna att jag råläste igenom tvillingarna,
och på punkten "passa dig för ".. stod det givetvis såhär:

Tvillingarna 22/5 - 21/6
PASSA DIG FÖR : jungfrun

det var komiskt. haha , faktiskt !


själv så letar jag efter en vädur.
för för dem är jag bra som sommarflirt.
även så för er kräftor.
däremot borde en skorpion leta reda på mig,
för med mig och enligt Vr är jag bäst för
ett seriöst förhållande.
hahmihihihioho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback