Coca Cola light

- ,  kall och läskande
vinnaren av eurovision 2006. melodifestivalens undergång.

"We are the winners of eurovision"
nej, tror inte det. Finland var det.
alla vet ju att carola borde kommit
tvåa, och island skulle vunnit.
OCH VADÅ MALTA 0 POÄNG?
malta var asbra!

eurovision
Den egentliga vinnaren av eurvision 2006. PAH!



http://www.swehockey.se/files/%7B772B5348-E922-4567-86D2-EE11165CE25C%7D.pdf
DÄREMOT: måste jag fälla kommentaren att Sverige är bättre på annat.
Vmguld&Osguld på samma år, det är mer viktigt än en eurovision vinst.
mycket ! Jörgen Jönsson får många medaljer iår.
Os guld , Vm guld , och sist men inte minst
SM GULD  - färjestad!

och jag skäms inte över att säga att henrik larsson, må vara en av världens mäktigaste män i livet.

 

HELGEN

fredag:    fotboll och film. sen somnade jag och loppan tätt intill.
lördag:   eurovision hos pia, sen åke jag vidare bara , inget att prata om.
söndag: jag åkte hem, jag åkte till annelie, jag somnade, åkte hem och nu är jag här.
hejdå helgen !
25 jobbiga dagar kvar till hultsfred.


ps. det är sjukt jobbigt hemma nu.
jag vill inte vara här, kan någon hjälpa mig?
jag hatar honom!


HELLO? is it god?
wzup dog?
This is your favorite person in the world.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback