Da vinci koden

- , på bio, och tältning vid stranden.

Ja det blev den onsdagen 1/5 av Mp2a längtat efter.
och två kommer inte. en äter dropp, och den andra har pojkvän !

men vi andra kom, och även andra tjejer.
så vi överlevde. Det fanns en och annan kille också med.
och sex stycken prima tält !
varutav tre var det folk som sov i .

frukosten bestod av en mumspinne,
och lite cola light.
blåmärkena fick man visst på köpet?

jozefine badade också , (årets första dopp - 060524)
och anlände i solglasögon.
tälten var cp, men vad gjorde det?

det var väldigt fun, och maten var super !
det stod grillat på menyn och en snapsvisa på det.
renat i glaset och coola läsk ifrån klockarboden i borrby.

sen åkte två hem, och då sov jag redan
och sen åkte åtta andra hem, och kvar blev
alex, sanna och jozefine.
andreas, johan, robin, magnus och björn.
aaa just det, joakim också.

9tjejer hade då åkt hem, även så två pojkar.
men vad gjorde det? vi andra hade roligt dagen efter.

Igår var det torsdag och starshine.
Men tanken på att gå dit fick mig att må illa.
du har förstört mitt uteliv.
men jag var med Pernilla istället, OCH gosh vad skoj vi hade.
vi såg Da Vinci  Koden på bio, och underbart bra var den!

sen stängde ystads matställen, men trogna österportskiosk gav
oss burgare , korv , mos och lingon .
även en coca cola light, och den förtärde vi i en halvtimme.
sen bad det hemmåt, och där pratade vi i två timmar.
vi har verkligen inte träffats på länge :/

idag har jag handat min vårjacka/sommarjack. yeah!
hoppas den funkar, men tina fixade !
Imorgon är det tosselilla som skriker på mig,
lottor eller pilkast, säkerligen inte mycket folk !
och vilken tur jag har, som jobbar JUST DÄR.
som så få ANDRA OCKSÅ GÖR !

nej hejdå huset. nu drar jag till min lägenhet, ja det gör jag.
Snart iallafall, ska nog äta något först.
PS - vill ha bilderna ! .. (berättade jag att jag badade? )


Staffan , säger (15:19)
men det är extreme fly som gäller imorgon

Jozefine, säger (15:20)
ALDRIG I LIVET, du vet hur den får mig att må.

Staffan , säger (15:20)
nauw, just det :D

bra intiativ staffan, rökning är en social bit, OCH det tar tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback