don´t be my friend

- , it will kill you.


 
JAG SÖKER JUST DIG, en svensk medelålderstjur (utsläptt ur din bur)
..som kan tänka dig att byta lag. BARA för EN DAG!
Jag tar ditt flint, din kostym, din chefsposition och du blir MIG
- din underdåniga opposition. Intresserad?

Tillåt mig att presentera migsjälv.
JAG är Sara Jozefine Modigh.
Jag går i skolan, röstar blått och musikerar.
Jag har ögon, näsa och hår, fitta, rumpa och lår

Tillåt mig att presentera mig själv -
fast på riktigt den här gången.
Jag mår dålig när jag hör små pip eller ser diskreta rörelser
 ch när jag kommer att tänka på valar.
Jag mår bra när jag har massor med tyg, färg, papper, lim, tråd,
garn, knappar, nålar och nitar hemma.
Jag är ingen enstöring men jag gillar att vara för mig själv.
JAG är Jozefine

Jozefine Modigh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback