Har häxorna åkt nu ?



superfulvasso
Tomas och Jag & Pildammsparkens lasershow.

Valborgsmässoafton, ja. den var bra !
började med bussen från landet 17:35
tåget från mindrestaden ystad 18:08
landade i störrestaden, den tredje största
i sveige klockan 19:01 och pressbyrån var stängd!
FY, men det var ju iofs söndag.

stadsbuss nummer 35 till Nicklas.
sen lämnade jag mina kläder där.
nej jag gick inte ut naken?
men mina kläder lämnade jag där.

sen blev det en svart bil,
300 kronor och "hej timeja & tomas"
sen en cider, en mumspinne och en cider.
sen "Hej niklas, nicole och två till" och sen,
en promenad och sen pildammsparken.


en fet lasershow som var göhäftig !
och sen advanced patrol, bättre än någonsin!
och VÄLKOMMEN TILL MALMÖ!

sen blev det party. och sen escape.
ett missförstånd och sen hem till nicklas.
hans systers säng var ledig, och jag somnade direkt.


kkkkmjau
bildtext : jag och fanny - första försöket inte jättebra. andra däremot en klar förbättring.

nästa dag är det första maj, men vad ska jag demostrera för?
och då blev det frukost och sen stadsbuss till persborg.
för att sedan bli rånad av tre småflickor i tonåren som
tog två av mina mumspinnar ! fy !
efter ett tag tog de av sig maskerna och då visade det sig
att det var Lisa, Jeanne & pauline. Hej flickor !

tå, och pengar.
och mycket skratt?
hmm! ajja,
anlände ca-13.00 ystad. tränade Body jam 13.30 kämpigt!
nu är det däremot snart dags igen, träning 19.00

mlmoevalborgsmässoafton
bildtext: party och återigen pildammsparken.


snipp snapp snut, nu var denna saga slut.
och sagan var super ! (tack nicklas!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback