kaffe latte

 - ,utan socker, tack





Jungfrun (24/8-22/9)

Du är den logiska typen och hatar oordning. Din pedantiska attityd gör dina vänner och arbetskamrater fysiskt sjuka. Du är kall och okänslig och somnar ofta när du knullar. Jungfruar blir bra bussförare och hallickar.


Kända jungfrur :
miiiiookänd jungfruJOELAriel
----Nicklas Redgård ---------Jozefine Modigh------------Joel Jerrhag-----------------------& Ariel Förstås

vi är fyra jungfruar som har en bra framtid framför oss :)
(pax för jobbet som hallick!)


Mariiiit? äru hemma ikväll?
fan vad snygg du är!
ξiffeltornet!


Balla fakta 
Personlighet:
Player
Politik:
Höger
Intressen:
Inredning&design
Boende:
i ett akvarium
Civilstatus:
Desperat efter kärlek
Klädstil:
Planerat i en vecka tidigare
Favoritmat:
En kaffelatte utan socker
Lyssnar på:
låtar som får mig att dansa
Hårfärg:
Blond,Rosa,Ljusrosa,Mörkbrun,ljusbrun, mellanblond


idag såg jag inte dig. såg du mig?
du säger du såg mig i söndags.
jag såg inte dig.
vem säger att man ska se?
och vemfan är det som tjatar om en såg?

jag har dansat precis, och jag har världens träningsverk sen igår.
MASSÖR TACK ?
en manlig från en klass tack.
för du är jävlans snygg assååe !

denne halspastel er rigtig stærk

Snygga skosnören, ska vi hångla?




Fråga 1: är sperma bra för huden?

svar: sperma innehåller små spår av vitaminer, det är endast män som
hävdar att sperma skulle vara bättre än en eight hour creme när den används regelbundet.

för övrigt: du ska skära ned på kaffe,sprit och rött kött, bla.
Och du bör äta mycket exotiska söta frkter. köp hem vindruvor!





This is who we are, this is what we do

- so help me God

man har nu kommit överens inom
Eu att alla länder ska ha samma storlek
på sina kondomer.
16 centimeter lång, och 5cm i diameter.
alla länderna var eniga,
utom italien.
- VI kräver att de är mindre, 16cm VAD är det för trams?

denna bloggen var verkligen bara skit ! , hey  bey !
kom ta min hand, för den innan för dina.... 

STOP IT !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback