Starshine är överskattat

hey, my name is ... devil?

jag är kär i dig.
men jag är väldigt arg.
det är två helt olika saker.
och du ... du ska aldrig mer .

Pon and Zi

"men jag är ju kär i dig"
ja, och jag är kär i en grottmänniska.
du är en dum människa.
jag begär ingenting,
förutom att du skulle sagt STOPP
för länge sen. det begärde jag,
men du spelar spel.
vann du egentligen?



ehm, crusingen.
starshine - piiip.
blöööt madrass.
fyfan vad kaaallt!

jag hittade en flaska rödvin,
sen kunde festen börja,yo !
jag satt på stationen från
kvart över sju imorse.
till det försenade 08.05
tåget som kom HALV TIO!
sen kunde inte busschaffören
hitta till tomelilla,
sssssååååååååååå jag gav
honom en hjälpande hand.
(OCH nej, tänk inte ens på det!)
förövrigt ska jag stämma skånetrafiken!

nej nu tänkte jag sova.
sova är nästan det enda
jag gjort idag, men det får jag
eftersom jag inte sov inatt :/
B-L-Ä-!

jag hatar verkligen starshine,
men josefine persson är nice!
spanks for yesterday <3 mihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback