blixten slog ner

kärleken är evig när vi är tillsammans
då vi inte är tillsammans försvinner den
precis som nu, precis som då.

kom och värm mig, värm mig.
en sista gång - kom och visa mig vägen
för vägen känns lång.

stockholm stockholm stockholm hur ska detta gå till
jag kan inte tänka klart . jag kan inte förstå.
jag förstår inte än, jag kommer inte förstå imorgon.
jag kommer förstå om en vecka eller två.

det kommer bli ett helvete utan dig.

det var öja igår, jag var där trots allt.
jag gick in och tog av mig min jacka.
jag frös inte faktiskt. ganska ovanligt.
när vi körde in till stan öste regnet ner,
blixtarna lyste upp hela himmeln och det
var rent ut sagt läskigt.

utöver alla tankar var öja trevligt
trevliga folk överallt faktiskt, ca tio ggr
bättre igår än vad ystars festen på öja var.

och att skriva är inte min starka sida.
och jag skriver mest för min egen skull.
jag behöver det vissa dagar , en dag som idag.

jag behöver hjälp - jag behöver dig.
här hos mig , alltid. tillsammans för alltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback