mitt liv är broadway


jag behåller längden & färgen men inte det rosa.
jag har köpt ny jacka och ny svart tröja.
jag har en tuff dag framför mig imorgon, datumet får mig att gråta.
jag längtar tills den 21 oktober
jag ska till stockholm den 11 november
jag ska till johan redan den 10onde.
jag ska nog ta tåget!
jag ska fotograferas imorgon kvart över tio.
jag ska aldrig mer... ups hemlighet.
jag ska inte ha på mig min nya t-shirt imorgon
jag har spenderat 100kr på något jag inte ens kan använda
jag har saknat honom mer än någon annan förut
jag ska bjuda på kaffe vid klockan sju ungefär, inte idag en annan dag
jag var ute på tingvalla igår
jag och felicia hyrde en dålig film i fredags
jag åt en rulle och felicia en tallrik , kebab förstås
jag åt inte så mycket godis egentligen men tillräckligt för att få ont i magen
(berodde på något annat!)
jag ska klippa mig på torsdag, efter skolan faktiskt
jag är nervös
jag är kär
jag ska göra nya ljusa slingor däremot
jag hatar imorgon
jag hatar varje nionde i resterande månader i mitt liv
MEN...
tanken med det här var att berätta hur mycket felicia betyder för mig,
och att hon verkligen har glimten i ögat när vi har roligt.
me love you !



Joze gonzales
thats it., give me luck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback