inte alls ovanligt

17:25

efter ett glas fanta free är humöret okej.
blir en lugn hemma kväll ikväll.
tror jag - är nämligen inte sugen på någonting.

varit barnvakt sen elva , och visst är hon söt.
men efter : Askungen , Lady & lufsen, Mulan II
Gustaf , Aristocats och Bambi började jag att
undra om hon kom hit för att se på film,
och om det kunde vara så att hon verkligen inte gillade mig .....

men , tårarna föll när hon skulle åka hem.
och även om det var för att hon inte fick se film hemma.
så blev jag ändå glad för att hon inte ville åka härifrån.


18:05

humöret är borta och jag vill nog ändå göra någonting ikväll.
gud hjälp mig få behålla makten.
jag vill ha makten.
jag vill känna känslan.
jag vill leva förevigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback