Enterlude.


MP3A+B vilken fest. Jag vet inte om det fanns någon person som hade tråkigt egentligen? Jag vet bara att jag inte hade det. och lizette, hon hade inte heller tråkigt. Fastän hon försvann vid halv fyra, och då menar jag verkligen helt oväckbar och en flaska rödvin på klänningen. Men det gör ingenting, vi har ändå konstaterat vilket bra par vi utgör. På alla olika ting som det är möjligt att vara ett par på. Statistiken var så att det var endast 8 personer av 42 personer som inte var där. Och det gillas verkligen. Efter lite sugrörs rebusar och ett par snapsar var festen igång. Jag och Lizette var ganska idiotförklarade till en början, men victor kom som en räddande ängel. För att sedan kunna dra iväg igen efter tio minuter, helt folktomt. Och sen trollade vi lite, och så kom det massvis med folk. Mest mediehoror men också annat folk som antagligen insett att de valde fel linje redan från början.


         



Det finns inte så mycket att nämna om kvällen, förutom två ord som jag och lizette har försökt att intala varandra hela dagen "Vi lyckades!"


Gårdagens värdinnor har varit mycket omtyckta hela dagen, vi vaknade i lokalen halv tio. Sen körde vi hem till Lizette, somnade - vaknade halv två - såg torsk på Tallin - Åt en pizza - körde tillbaka - städade och jag lämnade stan kvart i nio. Hade det inte varit för den där jävla rödvinsfläcken på det där bordet....


            





Last Night - I Couldn't Even Get An Answer
I Tried To Call, But My Pride Wouldn't Let Me Dial
And I'm Sitting Here, With This Blank Expression
And The Way I Feel, I Wanna Curl Up Like A Child



Exitlude.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback