Jag älskar dig, kärleken!

44734-207
Jag erkänner, jag är kär! Jag kommer alltid vara kär också för den delen. Kär i alla romantiska middagar med levande ljus, alla bubbelbad och biobesök. Kär i alla skratt och allt kul man gör tillsammans. Kär i kyssar och alla kramar, alla de första gångerna med någon. Alla romantiska sms och telefonsamtal man bara längtar efter hela dagarna. När man blir kär i kärleken, så mår man så underbart. Och så tar den slut, och så mår man som helvetet. Men vad är det vi saknar egentligen? Det är inte personen man delar alla dessa sakerna med, utan det är just "it" man saknar. Man gråter sig kanske till sängs i flera dagar, men sen inser man att allt varit förgäves. Oftast iallafall, jag har ju faktiskt varit kär två gånger i något mer än en sak. Men oftast dras vi till kärleken och inte till personerna. Det är mycket därför också vi ens har krav på den andres utseende, vi är ju inte ute efter livets enda förhållande. Direkt iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback