Jozefine.

sitter i en stol, en brun stol av läder. sitter djupt ner och lyssnar på exitlude. jag kan knappast må bättre. på blekegatan 13 c sitter tre damer av högsta kvalité. Frida och Lizette. jag vill inte skryta, men jag trivs. jag är bara jag, jozefine. jag har sett människor förändras under tiden jag levt, men vissa förändras aldrig tyvärr. jag har själv  varit tio tusentals olika personer, men själv måste jag erkänna att jag gillar verkligen mig själv för den jag är när jag är , bara jozefine. jag har kommit på mig själv genom att spela dum för att få vara med i gänget, jag har kommit på mig själv som snygg, fastän jag inte varit det. jag har kännt mig tjock fastän jag vet att jag inte är det, jag är jag och det får jag leva med. alla är vi olika, men ändå, jag ska försöka vara mig själv. alltid. 

idag är det 50 dagars på starhine. 50 dagar tills studenten. jag vet inte vad som händer sen, kommer något att hända eller kommer jag be om att få gå tre år till? en vän sa idag, "jag vill gå tre år till, för skoltiden är så mycket lättare." visst längtar man tills studenten, men det är också bara en dag. En dag som kanske sätter stopp för resterande liv, eller en dag som är början till ett fantastiskt liv. Jag stannar kvar i skåne tills vecka 4 , 2008. Åtminstonde som det ser ut nu, men den stora staden väntar på mig, och kanske - kanske blir allt perfekt?
vem får någonsin veta det innan den tiden slår in?

när jag är mig själv, det är då jag är som bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback