"han är kungen. hon är drottningen och då blir du fan prinsessan"

onsdag - torsdag - fredag + lördag. är inte bra för någon.
absolut inte för mig. nu är jag inte längre någon som kan säga
"det har jag iallafall aldrig gjort". det har hänt.
å andra sidan.. lite saker är man ändå aldrig nöjd med,
men helgen har faktiskt gett mig något jag är nöjd med.
kärlek   vänner   och    dans.

sara sandra linda Carolin Ida kan en helg bli bättre?
jag undrar jag. när vi klev in på Barábar i torsdags insåg vi
att vi hellre för engångsskull vill vara bönder.
Att gå på barábar för att man ska verka fin i kanten fungerade aldrig för oss.
vi stack bortom i 45 min till Starshine och dansade där istället.
jag gick i mina stövlar som blev gigantisk smutsiga.
och nu bor de i vasken. och jag är fortfarande för lat för att tvätta av dem.

efter lite the killers i fredags begav vi oss till barábar ännu en gång.
denhär gången var det däremot en väldigt bra kväll.
lite bättre musik hade dock inte skadat någongång. men ölen var god ikväll.

efter lite fram och tillbaka prat bestämde jag mig för att låtas övertalas av
pia att följa med henne och pappa till tingvalla. pappa är ju trots allt
ett big fan of lifecode. och jag ställde snällt upp.
men dock blev kvällen billig. och ölen var nästan ännu godare ikväll.
kvällen var lyckad trots allt. jag träffade många gamla vänner
och väldigt gamla underbara vänner. och sen träffade jag andra vänner,
och kanske tillochmed kärleksvänner. eller jo, det gjorde jag nog minsann.
i mina nyinhandlade skor fick jag tillochmed skoskav. och precis där det placerades på min onda fot gjordes också ett hål i stumpbyxan precis som om det skulle göra saken bättre? men jag dansade till kvällens sista sekund och trots allt njöt jag av det.

sedan efter en bilfärd hem och lite makaroner somnade jag snällt i min säng.
att en vild efterfest pågick i lägenheten hade jag helt enkelt inte tid med.

jag vaknade imorse och insåg några misstag, men ändå en sjukt härlig helg.
den bästa på detta året, måste jag nog erkänna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback