jag är inte ensam. aldrig.


omringad utav myror sitter jag och väntar på ett svar som aldrig kommer.
kanske tillochmed tio olika svar som borde komma, men som blir som bortblåsta.
jag är inte förstörd mer än till hälften. jag håller ihop. jag har ju världens bästa man , varför klagar jag?

att säga till mig att jag har fult hår och konstiga kläder, gör mig förvirrad.
5746kr förvirrad om det ska vara exakt.

låt mig va, låt mig få sjunga. när jag väl hittar något som jag anser vara mitt,
då kommer någon annan och tar det. jag pratar inte män, utan personlighet.
vad fick jag efter allt jag gjort sen den 15 juni?

en matlåda av plast och två tomma glasflaskor .
en lingon/lime och en björnbär - ett par nytvättade stumpor och en fras.
"synd du bara var med och påbörjade något men som du inte får avsluta"

...du är snäll och inte skickar fler sms sen är du jättegullig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback