afterski party.

Visst var det så. Efter att ha dunsat in hos björn runt nio så var det ännu en förfest till en dunderkväll. Öja var målet och dit kom vi alla också. Jag, Carolin , Linda & Josefine hade en trevlig trevlig kväll. Även annat sällskap gjorde kvällen ännu bättre. Efter att ha varit på en väldigt lugn med schysst förfest drog vi vidare, åkte ordentligt i svängarna under Andrés race ut emot Öja krog. Efter ett kontoutdrag på coop konsum först såklart, givetvis med Martin Tim och Henrik. Efter att vi kommit in på Öja och jag flörtat lite med hon i gaderoben (endast eftersom jag inte hade lösa pengar på mig) åkte jackan av och dansen på. Efter ett par öl och lite snaps så började mina skor få hjul under sig. Jag började gå lite vimsigt och hittade aldrig någon jag kände. Eller så var det så att det fanns för många som man kände så no time för socialt umgänge. Jag letade mest efter Linda osv. Linda hade dock hade väldiga problem under kvällens gång, Carro var väldigt full. Och ärligt,  så har jag ingen aning om vart Josefine höll hus. Klockan slog 03,00 och denna gången flörtade jag endast med Carolin för att få ut min jacka. Min halsduk och min röda väska som så perfekt matchade mina röda naglar. Efter ett desperat försökt till att få en sista dans med en person som inte ens var på Öja (?) gick vi hemåt. Jo vi gick, och ständigt förklarade jag för mina två vackra damer hur dumma vi var. Gå hem till Ystad, nejtack! Tillslut kom David och plockade upp oss , sex stycken leriga skor. Efter att ha kommit hem till Linda och efter ett par telefonsamtal och massvis med skumma sms somnade jag på direkten. Ännu en lyckad kväll hade hade min själ varit med om. Och det säger man väl aldrig nej till? Och inte för att skryta, men jag erkänner att mina två närmsta helger nu också innehåller perfekta planer!

image175 
 

som vanligt finns allt på Popidu!

Kommentarer
Postat av: Idaho

Varför, varför, varför missar jag alltid Öja och de blötaste kvällarna?!

Postat av: Callelin

Jag va minsann inte full på öja, din lilla lögnare! :)

2007-03-07 @ 10:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback