det kan inte vara lätt alltid att vara känd.


Speciellt inte när andra människor inte bryr sig om att man är det. Och helt enkelt struntar i den kända personen som står precis framför. Istället dansar man vidare och låtsas som om ingenting fanns förutom en själv. Så var det för denna stackars idolmänniska. Hon stod på dansgolvet i höga klackar och kände sig inte ett dugg uttittad. Istället började hon bli lite smått irreterad när folk som hon ville dansa med drog sig undan, och när de enda hon fick dansa med var de som ingen annan ville dansa med. Sara uttryckte sig milt "uh vad hon är sur på oss". Och exakt så kändes det. Utan rytm och utan moves stod Idol-cindi mest och lyfte lite på fötterna. Brevid en tjej som såg ut exakt som henne själv fast fem år yngre. Efter ett tag kom vi iallafall fram till att det måste vara hennes lillasyster. Och visst, kul att ha en , om vi nu vågar kalla det så "känd storasyster"!  Men som vi ser på det, inte alltid så kul som man kan tänka sig. Hon log inte ett litet leende på hela kvällen. Kanske berodde det på cindis lilla titthåll i tröjan? Det lilla hålet vid axeln.


After all..

Det mer viktiga jag har att berätta, att trots alla konstigheter som hände igår hade jag väldigt roligt! Får absolut inte glömma att spanka Skai för att hon drar med mig på sådana här tillställningar, och då Bea för de trevliga förfesterna. Privé till klockan 04.00 , en McChicken & Co på det. Sen en lång bilfärd hem. En heldag i Saras lägenhet, med mean girls och mycket städning. Jag säger ju att mina helger bara blir bättre och bättre. Och nästa helg - Även den gillas ûbermycket!  Slakthuset (om jag helt ärligt orkar) och 20 års fest väntar!


44734-180
det är vi som är dom, som står när de andra faller.
Kisen också, givetvis!


och du, nu är det måndag imorgon. nu ger jag gärnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback