high heal party feet.

På Lördag i Malmö bär det av till privé. Inte för att mina senaste besök är något att diskutera. Det har varit tråkigt, fel folk och för mycket stark. Men nu på lördag vet jag redan nu att det kommer bli perfekt! Sara , Sandra och jag lämnar min lägenhet för storstaden för en natt. För att inte skryta över att jag fick reda på igår att vår oro kunde dämpas med hjälp utav en viss kompis. Som VIP gäster på privé kommer vi att gratis trippa in på våra höga klackar och bara flyta omkring. Kläder är som vanligt ett dilemma, men vad gör det? de ska ju ändå av innan kvällens slut.



image178


tillsammans så har jag räknat ut att jag och jens känner tio jens tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback