Italiensk Afton

Efter att elva glada ansikten dykt upp och svept i sig en fördrink med kiwi och druva, då välkomnades man till min alldeles speciella afton. Alá Italien. Efter att stressat med punktering och dusch tio i sju anlände de första vid sju, iklädd min rödprickiga klänning sa jag "- hej och välkomna!" Jag började med att bjuda på en glad italienare. en man med två stora ögon, mustach och en glad mozarella mun. Till huvudrätt bjöds det på lasagnette och paprika/druv/gurk/roccula sallad. Efterätten bestod utav en mjölkchokladspanacotta med granatäpple. Efter en flaska vin och sandra var "bugasprängd" satte vi fart på våra småkropppar. jag diskade undan snabbt och plötlsligt ringde det på dörren. In kommer björn med följe. Närmare sex stycken för många. eftersom alla stolar var slut. Det får bli en sådan komihåglapp åt mig, "jozefine - skaffa fler stolar". återigen, vi blev sex för många. och helt plötsligt det dubbla. För många.Sandra, Linda, Carro, Lotta, Sara, Ida, Jasmin, David, Kim, Jens, Filip, Björn, Markus, Andreas, Patrick, Torbjörn, David och en jävla massa namn. Men visst , Välkomna hem till mig !


Efter ett taxibråk kom vi tillslut till tingvalla. Väl där gjorde jag entré och började min kväll som biträde i gaderoben. Efter att beställt ett par öl av en god vän, började jag bli lite vinglig. Därefter dansade jag loss ordentligt och tro det eller ej, men också fotograferad av självaste bingo rimér (?) hum vad det nu än skulle vara för merit. Efter en tid började det bli dags att tänka på refrängen. jag drog hem, somnade och vaknade. körde bil, sen deladen jag och sara en pizza. Helgen var perfekt, men ännu bättre blir nästa!

alla bilderna finns givetvis på 
min pixbox!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback