Påsklov tydligen.

Men innan påsklovet blir det arbete imorgon från 14.00-20.30 , och innan dess blir det hårdträning med Carola.
Jag älskar det, faktiskt. tro mig. Jag gillar det , underbart!
Och på lördag blir det party med damerna, gosh vad ska jag ha på mig då?

Men så kommer det, Påsklovet.
Dock kommer jag inte att känna av det. Jag jobbar mån,tis,ons,tors,fre+lör. Det är ju alltid trevligt. Att behöva tjäna pengar på en början till en arbetsskada. För visst, jag känner redan av den lite i min högra axel. Hela April är dock en oroväckande månad. Så mycket man ska hinna med och så lite tid. Alla Aprilsveckor är fullbokade, det är frisör på frisör, det är hudkliniken, det är laserbehandling nr 2 , det är tandläkaren, Emelies 21 års fest, det är Deadline på Projektarbetet, prov i Psykologi. Inlämning i Ergonomi. Nationella prov i svenska, jag ska tenta av Matte B, det blir både 50 dagars Starshine och en hejdundrans Mp3 fest. Det blir loppis där jag kommer tjäna pengar, förhoppningsvis (dumma stockholmare!), Hanna ska också ha en födelsedags fest, Sen är det tydligen Cascada på tingvalla - men dit ska jag dock inte. Men lite senare har vi då "Rewind the 90´s" och då ska jag dit! Och vi ska inte ens nämna Valborgsmässoafton! Jag försöker komma på något svårslaget, men det är som sagt.. svårt.
Jag får inte glömma mitt andra jobb som också ska skötas. Så fint som det låter, är jag avdelningschef för Senses kontorsmaterial på Överskottsbolaget. Det är kul, lättförtjänta pengar och jag bestämmer mitt schema helt själv!
Sen måste jag även hemlighetsförklara en sak till som jag längtar efter, och berättar jag vad det är så är det längre ingen hemlighet. Shoppat har jag också gjort, vilka fynd! Är som nykär - fast mer är jag nog gammalkär.
Jag kan inte slita dig ur mitt huvud, om jag bara visste hur. Det hade underlättat hela min nuvarande livsgång.
Men jag måste också erkänna hur skönt det är att kunna klä sig, precis som man själv vill.




Klart att jag inte ska undanhålla mina nya fynd!
 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback