utmanad, tydligen?

Ida , den lilla fisken utmanade mig !

Spelreglerna:
Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir utmanade ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Bloggaren väljer sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter att det är gjort skriver bloggaren en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.



1. Jag tror på Ödet. ALLT har en mening. och vi ska inte diskutera mitt desperata behov av klockan. Och mina tvångstankar om att om jag inte skickar sms till en kille prick klockan 12:12 (13:13 osv) så finns det ingen som tänker på mig. Att vänta på klockan är fusk, och absolut fusk att skruva tillbaks den. Ingen ska förvåna sig om jag skickar ett tomt sms till just dig en vacker dag. Kolla klockan, den kan vara 15:15 och om jag drar upp mobilen och hinner skicka innan 15:15 är slut, är det någon som tänker på mig! Så är det bara ....


2. Jag älskar Monty Phyton! Det är mitt liv. För att inte skryta , men jag kan ju nästan hela Holy Graal utantill och det är de fan inte många som kan! Inte ens så många som vet vad det är överhuvudtaget. Men det gör jag, och Sir Robin. och allt jag har att säga är " Where the knights who say: NI!" 


3. Tjejer, hur kommer man överrens med dem? Jag erkänner att jag oftast kommer överrens med vilken kille som helst. Men när det gäller nya tjejer, vet jag helt enkelt oftast inte hur man gör.

4. Om jag dricker en drink för mycket så slutar det alltid med att jag tror att jag kan sjunga. Hör ni en tupp gala är det troligtvis bara jag.

5. Jag är riktig besatt av skor. Så som jag har det, en väldigt låg inkomst så har jag ändå lyckats skrapa ihop 29 par skor som jag verkligen inte kan slänga för att jag använder dem ofta. Vi ska inte ens tala om alla skor som ligger längst in i gaderoben sen dinosariernas tid. Och jag erkänner att jag älskar skopunkten! 5 par skor, aatack!

6. hoppsan, jag glömde nästan bort min gaderob och min musik. Trots att det är det sista man kan tänka sig är jag lite utav en perfektionist i de allra minsta vråerna. Som exempelvis min gaderob, där jag sorterar allt efter färg och material. Samma som min musik, all musik bränns ut på speciella cd skivor. Alla gamla låtar ! som exempel: Vengaboys - Boom Boom Boom ligger på cdskiva V1. påsåvis hittar jag precis vilka låtar jag letar efter. Och varje dag laddar jag ner tre nya album (eller gamla) men vet aldrig när man kan ha användning för dem! Uooups!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback